ZWROT TOWARU

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny oraz posiadać oryginalne etykiety/opakowanie. 

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1.  POBIERZ i wypełnij formularz zwrotu
  2.  Prześlij go na adres: sklep@cottonkite.pl w tytule wiadmości wpisując „ZWROT” oraz numer zamówienia.
  3.  Wyślij produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres: CottonKite ul. Mariana Kołodzieja 50/38, 80-180 Gdańsk.
  4.  Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas towau , na wskazany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

Pamietaj: koszt dostawy zwracanego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, paczkomatami lub usługą “e-przesyłka”. Zwrot powinien być wysłany jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, po uprzednim poinformowaniu Sklepu o takim zamiarze. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz czas dostawy zalecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa.



REKLAMACJA

CottonKite dokłada wszelki starań, by produkty, które do Ciebie wysyłamy były najwyższej jakości. Jeżeli jednak zauważysz wady, które omyłkowo przeszły przez kontrolę jakości, i zechcesz zareklamować produkt postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1.  POBIERZ i wypełnij formularz reklamacyjny
  2.  Prześlij go na adres sklep@cottonkite.pl w tytule wiadmomości wpisując „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia
  3.  Wyślij produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres: CottonKite, ul. Mariana Kołodzieja 50/38, 80-180 Gdańsk.
  4.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5.  Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy równowartość ceny produktu.

Pamiętaj: Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie: 604 780 790 lub mailowo: sklep@cottonkite.pl 

Aby zminimalizować ryzyko powstania wad, należy postępować zgodnie z instrukcją prania dołączoną do każdego zakupu (informacje na temat pielęgnacji znajdziesz również w zakładce Jak dbać o produkty). Jeśli instrukcja nie będzie przestrzegana i nienależyta pielęgnacja produktu doprowadzi do powstania wad, Producent zastrzega sobie prawo do wydania negatywnej decyzji w ramach procedury reklamacyjnej